0
Strona główna1 » Poradniki2 » Monitoring sklepu - nie tylko w sezonie świątecznym! Jak uniknąć kradzieży?
KategorieProducenci

Szukaj

alt
alt

Opinie o produktach

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Monitoring sklepu - nie tylko w sezonie świątecznym! Jak uniknąć kradzieży?

Jakie kamery wybrać do sklepu?

Które kamery przydają się w sezonie świątecznym?



Coraz bliżej święta, coraz bliżej.... chaos, nerwówka i rozgorączkowanie?

Jeśli masz swój sklep, to na pewno zakosztowałeś już nieraz świątecznego stresu.

 
  1. Towar znika z półek, ale nie zawsze w legalny sposób?
  2. Dochodzi do częstych fiskalnych pomyłek, a w efekcie do konfliktów z klientami?
  3. Musisz zatrudniać sezonowych pracowników, a nie jesteś pewien ich uczciwości?

Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco – koniecznie czytaj dalej!


 
alt



Jakich rozwiązań potrzebujesz?

 
Chcę odstraszyć złodziei



Umieszczaj kamery nie tylko przy wejściu do sklepu, ale także między półkami.

Nie możesz sobie pozwolić na duży wydatek, jakim jest zakup kilku(nastu) kamer?

Proponujemy wstawić atrapy kamer w miejscach, gdzie ruch jest mniej zagęszczony. To wywoła w potencjalnych złodziejach wrażenie pozostawania pod stałą obserwacją monitoringu.


Cd. artykułu pod grafiką >>


 
alt

Z lewej: Kamera cyfrowa DAHUA EZ-IP do monitoringu mniejszych pomieszczeń, z promiennikiem nocnym na 30 metrów i podglądem na telefonie komórkowym. Dostępna TUTAJ.
W środku: Atrapa kamery kopułowej. Do kupienia TU.
Z prawej: Kamera kopułowa cyfrowa HIKVISION Hiwatch z mocną obudową i rozdzielczością 4Mpx (2 x FullHD). Zobacz więcej TUTAJ.


 

Chcę wiedzieć, co najbardziej interesuje moich klientów

 

Chcesz wybadać, które regały i poszczególne produkty najbardziej interesują Twoich klientów? Chcesz znać pierwsze wrażenia, jakie mają po przekroczeniu progu Twojego sklepu?

Polecamy dwa bardzo przydatne rozwiązania, na podstawie których wykonasz mały test konsumencki oraz zaplanujesz przyszłe akcje promocyjne.




Cd. artykułu pod grafiką >>

 
alt


Pierwsze:


Kamera z mapą cieplną


Mapa cieplna to najlepsza funkcja do wybadania, które obszary pomieszczenia cieszą się zainteresowaniem odwiedzających. Kolor czerwony obrazuje największe zagęszczenie, a niebieski – najmniejsze.

Co więcej – mapa cieplna odtwarza także sposób przemieszczenia się klientów po sklepie oraz czas, jaki spędzili przy poszczególnych stoiskach/regałach.

Nie wyobrażamy sobie bardziej pomocnego narzędzia przy planowaniu akcji promocyjnych lub podnoszeniu sprzedaży mało chodliwych produktów!




Cd. artykułu pod grafiką >>

 
alt

Powyżej: interfejs w kamerach marki Dahua posiadających funkcję Mapy Cieplnej.


Kiedyś kamery z funkcją mapy cieplnej były towarem ekskluzywnym, a na ich zakup stać było jedynie największych przedsiębiorców.

Teraz ta przydatna funkcjonalność jest dostępna w dużo korzystniejszych cenach – poniżej przedstawiamy dwa modele kamer (do 1500 złotych), które obsługują mapę cieplną.




Cd. artykułu pod grafiką >>

 
alt

Po lewej, na górze: Kamera DAHUA z obiektywem "rybie oko" (widok na 180°), rozdzielczością 5 Mpx oraz analityką obrazu (obejmującą min. mapy cieplne). Zobacz więcej TUTAJ.
Po lewej, na dole: Kamera DAHUA szybkoobrotowa z obiektywem zoom, aplikacją na telefon i analityką obrazu (mapy cieplne, liczenie ludzi, wykrywanie zdarzeń). Dostępna TUTAJ.
Po prawej: Kamera tubowa DAHUA z rozdzielczością 5 Mpx, obsługą mikrofonu i analityką obrazu (obejmującą min. mapy cieplne, liczenie ludzi + wykrywanie zgromadzeń ludzi, wykrywanie porzuconego obiektu). Więcej obejrzysz TUTAJ.




Drugie:


Podsłuchiwanie klientów?


Czasem najlepiej jest usłyszeć pierwsze wrażenia swoich klientów tuż po przekroczeniu progu sklepu – to właśnie wtedy dużo odwiedzających informuje swoich towarzyszy, czy lubi nasz sklep, czy wchodzi tu „za karę” ;)

Coraz więcej producentów wzbogaca swoje kamery o wbudowane mikrofony lub wejścia na mikrofon i głośnik. To doskonałe i bardzo funkcjonalne rozwiązanie, nie tylko do sklepów.




Cd. artykułu pod grafiką >>

 
alt



W czym jeszcze przyda się monitoring z „podsłuchem”? W ocenianiu jakości obsługi naszych pracowników!

Czy rozmawiają z klientami wystarczająco długo? Czy używają odpowiednich słów do przekonywania? Czy ich zachowanie nie jest opryskliwe i zniechęcające?




Cd. artykułu pod grafiką >>
 
alt


Od lewej: Kamera kopułowa HIKVISION Wi-Fi, z wbudowanym mikrofonem i aplikacją na telefon. Zobacz kamerę TUTAJ.
Na środku: Mikrofon dedykowany do kamer HIKVISION. Do kupienia TU.
Po lewej: Kamera wandaloodporna DAHUA z wbudowanym mikrofonem i obsługą kart microSD. Zobacz więcej TUTAJ.



 
Chcę mieć pewność, że moi pracownicy są uczciwi



Jeżeli nie jesteś pewien swoich pracowników (lub zatrudniasz ich sezonowo), a w Twoim sklepie dochodzi do fiskalnych pomyłek – rozważ zakup kamery z obiektywem motozoom i zainstalowanie jej bezpośrednio nad kasą.

Taki obiektyw pozwala na zmianę kąta widzenia i przybliżanie/oddalanie szczegółów na nagraniu.

Dzięki temu będziesz mógł, dosłownie „patrzeć na ręce” swoim pracownikom i zapobiegać ewentualnym pomyłkom fiskalnym czy innym błędom w bezpośredniej obsłudze.




Cd. artykułu pod grafiką >>
 
alt


Od lewej: Kamera HIKVISION z oświetlaczem na 60 metrów i obiektywem Motozoom. Zobacz więcej TU.
Od prawej: Kamera kopułowa HIKVISION z obsługą kart microSD i obiektywem Motozoom. Więcej o kamerze TUTAJ.



 
Chcę mieć dowód w razie dokonania przestępstwa



Po pierwsze, stawiaj na kamery z dobrą rozdzielczością (4 Mpx i wyższe).

Po drugie, zadbaj o regularną wymianę dysku obsługującego rejestrator.

Dla przykładu – przy pracy 4 kamer w trybie ciągłym (nagrywanie non stop, przez całą dobę), w rozdzielczości 4 Mpx, przy kompresji H.265, dysk o pojemności 4 TB wystarczy na ok. 20 dni nagrywania.

Drugi przykład – przy pracy 4 kamer (o takich samych parametrach jak powyżej) przez 10 godzin na dobę, dysk o pojemności 3 TB wystarczy na cały miesiąc nagrywania.




Cd. artykułu pod grafiką >>

 
alt



Po trzecie, możesz także zaopatrzyć się w choć jeden model kamery z obsługą kart microSD. Kamera nagra wszystko lokalnie – nawet w przypadku awarii sieci.

Najczęściej obsługiwana pojemność kart microSD to 128 GB – w pełni wystarczy na 6 dni nieprzerwanego nagrywania.

Podsumowując – jeśli zbliża się dynamiczny sezon sprzedażowy, to już zawczasu zadbaj o dysk lub kartę o odpowiednio dużej pojemności. Oszczędzi Ci to czarnych wizji, w których rejestrator lub karta nagle przestają nagrywać, a Ty nie masz żadnych dowodów na popełnienie przestępstwa.




Cd. artykułu pod grafiką >>
alt
Kamera tubowa HIKVISION z mocną rozdzielczością 8 Mpx (4 x FullHD) oraz obsługą kart microSD. Zobacz TUTAJ.



Sezon świąteczny to bardzo dynamiczny czas dla wszystkich przedsiębiorców, ale to sklepy stacjonarne przeżywają wtedy największe oblężenie. Jeśli ich właściciele lub pracownicy zadbają o odpowiedni monitoring - listopad i grudzień przestaną być najbardziej stresującymi miesiącami w roku, a czerpane zyski będą dużo większe!

Czy masz jakiekolwiek pytania? Skontaktuj się z nami!

 
Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Poradniki