Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
✅ pisemnie na adres: ul. Szamotulska 44 60-366 Poznań;
✅ w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zabezpieczeniapoznan.pl;
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul.Szamotulska 44 60-366 Poznań.
✅ Opis usterki, której dotyczy reklamacja. Dla nas najważniejsze jest wskazanie problemu, jaki masz ze sprzętem. Dlatego dokładny opis usterki to najistotniejszy punkt reklamacji. Postaraj się możliwie szczegółowo opisać. gdzie lub na jakim etapie występuje problem.
✅ Przed wysyłką należy na kartce zapisać hasło do urządzenia (jeżeli zostało nadane) i kartkę umieścić także w przesyłce.
✅ Pamiętaj, aby w reklamacji zawrzeć swoje dane kontaktowe, byśmy mogli się z Tobą skontaktować
✅ Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, jeżeli nastąpi to szybciej skontaktujemy się z Tobą.
✅ Jeżeli chcesz szybciej uzyskać status swojej reklamacji napisz do nas email na adres: sklep@zabezpieczeniapozanan.pl
✅ Po uwzględnieniu reklamacji lub naprawie usterki towar jest wysyłany na adres zawarty w formularzu reklamacyjnym.
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
✅ żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
✅ danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu - rzeczy ruchomej - zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu - rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi, z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Formularz reklamacyjny: