Specjaliści w doborze Zabezpieczeń Hikvision / Dahua od 2014 roku
Kontakt
0Koszyk
Możemy pomóc? Zadzwoń 507-237-287
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

regulamin sklepu internetowego

 

REKLAMACJE


 

Jak złożyć reklamację


Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
 

✅ pisemnie na adres: ul. Szamotulska 44 60-366 Poznań;

✅ w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zabezpieczeniapoznan.pl;

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul.Szamotulska 44 60-366 Poznań.



 

Jak przebiega proces reklamacji?


 

  KROK 1 - formularz reklamacyjny  Formularz reklamacyjny Zabezpieczenia Poznań

 

Opis usterki, której dotyczy reklamacja. Dla nas najważniejsze jest wskazanie problemu, jaki masz ze sprzętem. Dlatego dokładny opis usterki to najistotniejszy punkt reklamacji. Postaraj się możliwie szczegółowo opisać. gdzie lub na jakim etapie występuje problem.

✅ Przed wysyłką należy na kartce zapisać hasło do urządzenia (jeżeli zostało nadane) i kartkę umieścić także w przesyłce.
 

 

zamowienie-kurier  KROK 2 - wysyłka reklamacji

 

✅ Pamiętaj, aby w reklamacji zawrzeć swoje dane kontaktowe, byśmy mogli się z Tobą skontaktować

 

 

zamowienie-kurier  KROK 3 - przyjęcie przesyłki

 

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, jeżeli nastąpi to szybciej skontaktujemy się z Tobą.

✅ Jeżeli chcesz szybciej uzyskać status swojej reklamacji napisz do nas email na adres: sklep@zabezpieczeniapozanan.pl

 

 

zamowienie-kurier  KROK 4 - odesłanie towaru

 

✅ Po uwzględnieniu reklamacji lub naprawie usterki towar jest wysyłany na adres zawarty w formularzu reklamacyjnym.

 

 


 

Co napisać w reklamacji


Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
 

✅ informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.


Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.


 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.


 

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji


Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
 

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
 

✅ ustawową Sprzedawcy - jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;

✅ umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta; jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
 

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.
 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu - rzeczy ruchomej - zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu - rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi, z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

regulamin sklepu internetowego
 

Formularz reklamacyjny: 


Przejdź do strony głównej
Masz pytanie ? Problem ? Chcesz zamówić telefonicznie ?
regulamin sklepu internetowego
Zweryfikowany sprzedawca
Copyright 2024 © Zabezpieczenia Poznań Wszelkie prawa zastrzeżone.
Sklep internetowy shopGold
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies m.in w celach: świadczenia usług, personalizacji reklamy, statystyk. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ