Plik za darmo do pobrania: Kliknij tutaj!
Nasz film pokazujący jak poprawnie zresetować hasło w kamerze IP Hikvision
Krok 1: Pobierz i zainstaluj na komputerze PC program SADP.
Krok 2: Podłącz komputer do sieci, w której znajduje się urządzenie i uruchom SADP. Program po uruchomieniu sam wykryje i wyświetli dostępne urządzenia w Twojej sieci.
Krok 3: Zaznacz urządzenie wymagające zmiany hasła i kliknij na przycisk w prawym dolnym rogu: Forgot Password.

1) Wybierz przycisk export i zapisz pod wybraną nazwą i lokalizacją wygenerowany plik na dysku.
2) Pamiętaj by nie wyłączać urządzenia podczas tego procesu, gdyż restart spowoduje utratę ważności pliku.
3) Wyślij prośbę z załączonym wygenerowanym plikiem o przywrócenie hasła na adres:
support.pl@hikvision.com lub sklep@zabezpieczeniapoznan.pl
4) Po otrzymaniu zwrotnego pliku wgraj i ustaw nowe unikatowe hasło użytkownika Hikvision.

Reset przy wykorzystaniu pliku GUID / pytań weryfikujących.
Plik GUID - metoda ta polega na wygenerowaniu pliku z poziomu menu rejestratora (lokalnie na USB lub poprzez przeglądarkę). Alert o możliwości wyeksportowania pliku pojawi się już w momencie aktywacji urządzenia. Ręczny eksport jest natomiast dostępny w Menu > Ustawienia > Użytkownicy > Edytuj.
Drugą wprowadzoną metodą jest wybranie pytań i wprowadzenie własnych odpowiedzi - konfiguracja możliwa jest przez przeglądarkę internetową.
Uwaga - jeżeli hasło w rejestratorze zostało zmienione i nie został stworzony nowy plik GUID to stary plik nie zadziała.
Jeżeli spodobał Ci się wpis, przejrzysz naszą ofertę: